Khamis, 10 Mac 2011

thannnzz alot 4 them...



cik kak nie, nama dier diana...
tp saper yg ada follow blog dier msti tahu nick name dier
>> ms. D <<
dier la org 1st yg kenal aku pda dunia bloger nie..
tapi wak2 tu aku just nak ada blog jer..
x sempat nak up date sangat...

yg sebetulnya mgkin aku x tahu kot..
hahaha slalu juga la aku yusahkan dier..
dari zaman mySpace lagi....
semua dier la yg tolong aku buat.....
kalau harapkan hasil aku, entahla bila baru nampak elok...
anyway thanzzz ya dear...





yg ber dua nie plak ain & liza...
wak2 aku nak start wat blog nie balik,
diorang la bnyak tlg aku...

tolong wat apa2 yg aku x thau....... hahaha biasa la tue..
akukan budak baru belajar.....
banyak gak la yg diorang tolong
sampai ada yg snagup x gayut ngn pakwe
:)

thanzzz ek ain , liza.....
nanti akak blanja makan ek......
:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan