Khamis, 10 Mac 2011

yehh... yehh.. I`m back....

akum.......
mayB dah ada yg follow Blog aku nie...
dan mungkin korang dah lupa kewujutan blog aku nie kan.. hehehhe..
aku mmg dah agak lama ada blog nie, tp aku x pernah upDate.....
wak2 aku 1st time wat blog nie,
sbnrnya aku terpegaruh dgn seorang sahabat aku....
dia yg bg galakkan aku tulis blog nie...
tp aku nie x brapa pndai sngat..
jadi kosong sajalah blog aku nie... ( bkn nak ckp skrg dah pandai la... lalalala)

then dlm beberapa bln nie...
aku slalu tgk member2 serumah aku ashik ber-blog-in ja...
entah naper tertiba seronok pula.....
mgkin bila dah rmai2 kat umah bnyak citer yg nak dikongsikan?
aku pun mula la nak start balik...
then member2 serumah aku mcm terkejut yg aku dah ada blog pun...
yer la sbb aku nie yg jenis nak wat keja mudah jer..
dan aku x suka wat kejer yg susah2 nie...

mungkin blog aku x menarik mcm blog2 yg korang tgk sebelum nie..
tp aku just mencuba dan nak kongsikan apa yg
aku buat,
aku punya,
dan
tentang aku dan semua mereka disana...
:)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan